pátek 13. ledna 2017

Zimní království + tip na (nejen) zimní dny

Zdravíčko,

Zima je v plném proudu. Já se oblékám do čím dál teplejších mikin a svetrů. Nasazuji huňaté ponožky - i na spaní. Chumlám se do deky a popíjím litry čaje. Pokud ale nezabere nic z toho, horká vana to jistí vždycky, a že se mi pak nechce ven!






Nechce se mi ven z vany, natož z domu. Procházky jsou, ale zdravé. To ví i to nejmenší dítě, proto se snažím alespoň ob den ten nos vystrčit, a že to není žádná hrůza, to zjistím přesně ve chvíli, kdy se s chlupáčem psovitým vracíme a jsme obě plné dojmů. Ona těch čichových a já těch vjemových.



A když se mnou vyrazí i mamka, tak to není jen procházka, ale přímo terapeutický zážitek. Ne jen, že je všechno krásný, ale my si řekneme vše, na co jinak nemáme čas, protože se nevidíme, tak jak bychom chtěly, a nebo není nálada ani na jedné straně. Tady ale čas plyne jinak. Vzduch chutná po vločkách a mírně zmrzlý mozek nemá chuť být nepříjemný.


A navíc je chůze skvělá na hubnutí. Takže nasadit pořádně huňatý boty a vyrazit.


Ve zkouškovém období je to bezva prokrastinace. A já to navíc děsně špatně nesu, kdy dva dny před zkouškou nespím a den před ní už nejím a vlastně se mnou není vůbec řeč.

No a když už konečně dorazíte a jste správně zmrzlý (a učit se Vám ještě nechce), tak si uvařte čaj a vykreslete si nějakou tu omalovánku pro dospělé. Pusťte si k tomu hudbu a relax jak vyšitý je hotov. Proto pastelky do zbraně! A malovat!



Přeji Vám krásný zimní den (a i tak se těším na ty jarní dny, kdy mi nebudou mrznou nohy přes dvoje ponožky)

PS: Procházejte se. Jen tak.
PPS: Milujte, hlavně sebe.

Lena <3

2 komentáře:

  1. Tie zasnežené fotky sú dokonalé :) Tiež sa mi v zime nikam nechce, akurát tak pod perinu s knihou :) ale ako píšeš, prechádzky sú zdravé.


    Flung out of space
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V zimě je nejlíp s čajem pod dekou a dobrou knihou. Tak to zkrátka je. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)