neděle 1. ledna 2017

PŘEDSEVZETÍ CO NENÍ PŘEDSEVZETÍ

Zdravím Vás v roce 2017.

Nevím jak Vy, ale já se rozhodla, že to letos udělám úplně jinak. Vždycky si nakonec nějaké to předsevzetí dám ... a upřímně? NIKDY je nedodržím. Ne že bych nechtěla, ale zkrátka na nějaké to předsevzetí vždycky zapomenu nebo se mi do toho nakonec nechce. Protože je to na celý rok, tak přecením své síly, a i když bych chtěla mít tak o 15 kilo míň, o 15 cm delší vlasy a taky nohy a vůbec být celá lepší, tak to ale bohužel nefunguje.

Proto letos, to není ani tak předsevzetí, jako přání.

Přeji si, abych letos byla šťastná. Abych se víc smála. Abych se nebála. 
Abych více milovala - především sebe. Abych říkala svůj názor. Abych byla méně naštvaná. Abych byla dobrým člověkem. Abych se na sebe usmála, i když mi to zrovna nesluší. Abych si plnila sny.

Zkrátka abych dělala cokoli, co mě napadne. Hlavně když mě to bude bavit.

Proto ani Vy se netrapte, pokud Vaše předsevzetí vyletělo komínem. Dělejte to, co Vás jednoduše baví. Mějte skvělý rok. Rok, kdy budete dělat to, co chcete. Rok, který bude šťastný. Rok, kde bude jen pár slz a i ty budou slzy štěstí. Rok, kdy vypijete dobré víno a budete si užívat zábavu (ať už je to něco dobrodružnýho, a nebo třeba pletení). Rok kdy budete milovat - všechno a hlavně sebe.

Štastný celý nový rok Vám přeji!

Lena <3

2 komentáře:

  1. Souhlasím, vždy si dávám předsevzetí, která málo kdy dodržím úplně. Tvá předsevzetí jsou hrozně pozitivní, letos si dávám taky takové. Být šťastná, být s lidmi co mám ráda, dělat co mě baví a cestovat! :)
    http://svetobezci.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková předsevzetí jsou nejlepší. Moc děkuji za komentář. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)