čtvrtek 15. prosince 2016

Mých 5 oblíbených písniček pro vánoce 2016

Zdravíčko,

Jak si kromě výzdoby navodit tu správnou vánoční náladu? No přece hudbou. Já ačkoli jsem to nečekala, jsem letos dost odbočila od těch klasických vánočních hitů, a proto jsem se rozhodla, že se o ně podělím i s Vámi. Ať máte ty vánoce o trošku vánočnější. I když jednu naprostou klasiku tam najdete, ale to jsem si nemohla odpustit.

Tři ...... dva ...... jedna ...... jdeme na to! 

1. Milan Peroutka - Bez tebe je mě jenom půl


2. Pentatonix - Mary, Did You Know?


3. Johny Machette & Teri Blitzen - Vánoční


4. Dominika Mirgová - ŠŤASTNÉ A VESELÉ


5. Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You


Ať je Váš dnešní den plný pohody a dobré hudby,

Lena <3



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za komentáře :)