sobota 3. prosince 2016

Můj první měsíc bez antikoncepce

Zdravíčko,

Jelikož jsem poslední dobou byla neustále smutná, nervózní, nespokojená a občas (přiznávám) i hodně nepříjemná, tak jsem začala přemýšlet, jak to kruci změnit? Protože když jsem měla slzy v očích sotva se na mě někdo ošklivě podíval, mi nepřišlo v pořádku.

Proto jsem zahájila pátrací akci. Prvně jsem zkusila strýčka google, tam jsem ale na žádnou chytrou odpověď nepřišla. Potom mě napadla poslední myšlenka a upřímně byl to opravdu dar z nebes, protože jsem se zeptala svého anděla, a ten mi řekl jasnou odpověď - antikoncepce. Upřímně se mi ta odpověď moc nehodila - menstruace přesná jako hodinky, pleť na jedničku, kdyby nastal nějaký můj úlet, tak se nemusím bát, že bych dostala za devět měsíců dárek. Jasný výhody.

Zahájila jsem tedy průzkum č.2. A to jak se cítí holky, co antikoncepci vysadily, a co se změnilo. A jejich odpovědi mě vyděsili. Ne to co se jim dělo s práškama, ale co se začalo dít, když je vysadily. Jak jejich tělo reagovalo, jak bylo zmatený a nevědělo, co si bez těch hormonů vlastně počít.


Upřímně jsem byla připravená na cokoli. Od toho že budu mít menstruaci pořád až po to, že ji nedostanu vůbec. Že budu skoro plešatá a jedno velký akné. Že mi z vlasů (pokud mi nějaký zbudou) bude kapat olej, olej mi bude stříkat i z obličeje a budu děsně škaredá. A i přes to, že se tohle některým dělo, dokonce všechno dohromady, tak u všech to bylo jasný - k antikoncepci se NEVRÁTÍ.

 A tak jsem se rozhodla, jdu do toho taky.

Naštěstí u mě zatím nic tak brutálního nenastalo (tím neříkám, že to pořád ještě nemůže nastat).

Co mi přišlo na začátku opravdu důležitý, tak zmírnit následky, ať již budou jakýkoli. Proto jsem začala pít kontryhelový čaj, který srovnává ženské hormony a pleť mažu bambuckým máslem. Co jsem podle mě podcenila je mazaní celého těla (když mě to tak nebaví) a začít jíst ve velkém vitamíny, protože jsem okamžitě dostala angínu a taky ať si to zatím nechci přiznat, můj ohon vlasů je o něco tenčí.


Čeho jsem se bála nejvíc bylo přibírání a akné. Obě nastalo, ale naštěstí ne ve velkém, protože jsem si to hlídala. Přibrala jsem asi dvě kila snad za týden s tím, že asi půl kila už je zase dole a opravdu si váhu hlídám, protože některé slečny přibraly i 10 kilo (některé naopak 10 shodily) a to si rozhodně nemůžu dovolit. Co se pleti týče, tak se mi objevily asi dva až tři pupínky a naopak zmizela spousta černých teček. Pleť i vlasy se taky víc mastí. Proto pravidelné čistění 2x denně je na denním pořádku a mytí ob den též (snesly by i denní mytí, ale to se mi nechce, pokud někam nejdu)

Pročetla jsem všechny diskuze, a i tak mě překvapila obrovská migréna, která přišla s koncem menstruace a ukončenou dodávkou hormonů do těla. Trvala snad tři dny a velmi pomalu se mírnila. Také mě dost bolely prsa a to snad druhou půlku měsíce.

A přesto mě všechny tyhle situace přiměly k úsměvu. Protože jsem si připadala o tolik šťastnější. Už dlouho jsem tolikrát neslyšela svůj smích jako tento měsíc a já si zamilovala to, jak zní. Navíc jsem si přišla o tolik hezčí. I s tím uhrem na čele. Já vím, jak si můžu připadat hezčí a šťastnější, když jsem stihla být nemocná, mít migrénu, nebylo mi dobře a měla jsem chutě, nechutě a navíc kolikrát nemohla spát? JÁ NEVÍM. Zkrátka to tak bylo. Navíc jsem opět přišla na to, co to znamená mít opravdu chuť na sex (což se mi jako nezadané až tak nehodí :D )

Proto antikoncepci čau a pokud bude o čem psát, udělám update zas za měsíc.

PS: Co vy a antikoncepce?
PPS: Příště už na vánoční vlně.
Lena <3



2 komentáře:

  1. Ještě štěstí, že jsem antikoncepci nikdy nebrala a rozhodně to neplánuju. Jsem proti dávání umělých hormonů tělu, to musí všechno totálně rozhodit. Přijde mi to dost nezdravý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to i nezdravé bude a myslím, že to v poslední době ví čím dál víc lidí. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)