úterý 12. dubna 2016

Zdraví v háji?

 ....... ale prd. Jenom přeháním.

Na druhou stranu někde chyba bude. Z mojí chřipky se po týdnu, kdy jsem se začala uzdravovat, stala angína. (Takže zatleskejme!)

O mojí špatné reakci na léky ani nemluvme a antibiotika? Hohoho, dobrovolně se trávím, a po každým prášku mám pocit, že pomalu umírám.

Pomalu šílím. Už nechci být zavřená mezi čtyřmi stěnami. Zítra vyrazím na chvilku nakouknou do města. (Pokud mě antibiotika znovu nesrazí na kolena). Neuvěřitelně se těším.



A nutí mě to k zamyšlení, co dělám tak děsně špatně.

- Rozhodně na prvním místě byl stres. Stres z nenáviděné brigády, kde konečně příští týden podepíšu výpověď. 3x hurááá!

Ale kde dál je chyba?
- Může to být tím, že skoro nejím maso?
- Jsem prostě jen náchylnější?
- Snažím se jíst zdravě, ale rozhodně ne 100% (nejspíš ani 80%)
- Krom občasné B12 nejím žádné vitamíny. Nesnáším léky.
- A zelenina není můj nejlepší kámoš. Nemám ji totiž moc ráda.

Co vy a zdraví? Jíte nějaké vitamíny? Co by jste mi doporučili?

Stále nemocná
Lena <3

1 komentář:

  1. Možná všechno dohromady? :( Oslabená imunita po zimě?! Přidej vitamíny - nejlepší jsou smoothie (spousta ovoce, špenát atd.)... :), takhle do sebe dostaneš dost vitamínů a ještě si pochutnáš! :) A držím palce, ať jsi brzy fit! Na mě taky něco leze, tak snad to bude jen nějaká rychlo-viróza! :)

    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)