neděle 17. dubna 2016

Víkendové rána

Jsem obrovským milovníkem víkendových rán. Protože nic nemusím. Často mě čekají příjemné věci, a nebo příjemné nic nedělání.

Navíc spánek - dlouhý spánek - spánek, kdy sny ukončuji já a ne budík.

A moje kočka, po které se mi na kolejích tolik stýská, protože odhání noční můry a dává na mě vždycky pozor.



Dnešní ráno bylo jedno z těch nejlepších. 

Černý čaj s cukrem a citrónem. Lívance, na které si každý dal to, co má nejradši. Posezení s rodinou a povídání si o ničem důležitém. Zkrátka si jen povídat a být spolu.



Máme tyto rána čím dál tím častěji a já si toho ohromně vážím.
Protože jak říkají moji rodiče - Krev není voda. Rodina je to nejdůležitější. Alespoň pro mě.

Děláte si podobné rána? Milujete svoji rodinu?

Lena <3

2 komentáře:

  1. tie lievance vyzeraju super
    a rodina no nie vzdy mas stastie ze mas super rodinu :) tak si to vaz
    wau aj ja chcem taketo bistro
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Vážím, i když občas zapomínám, jak dobře se mám.
      Sweet Life with Lena

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)