úterý 5. dubna 2016

BŘEZNOVÉ NEJ

Ahojte,

taky se Vám zdá, že březen byl skvělý měsíc, ale strašně rychle utekl? Já jsem z toho úplně ohromená a v šoku, protože se mi blíží zase zápočty a poslední termíny na odevzdání různých prací a právě teď bych měla být zahrabaná v těch internetech a děsně naučných skriptech. Místo toho ležím doma nemocná, koukám celý den na filmy a píšu tento článek. Prostě - MĚ NEDOSTANOU- 

A Vás určitě každodenní starosti taky nedostanou, a proto se mrkneme na to moje NEJ měsíce března. 

Kniha

Knihou tohoto měsíce a vlastně nejspíš všech měsíců je série Anity Blake, oživovatelky zombie a lovkyně upírů, která je drsná jako šmirgl papír.
A je skvělá. 
Je to jedna z těch hrdinek, při kterých si přejete být trošku jako ona. Navíc podporuje ty správné věci, a jako bonus je tam spousta sexy mužů. Nějaká ta komplikace ve formě vraždy. Zkrátka velice doporučuji. 



Film/seriál

Joy je šestnáct, když ji unese. Ne díky tomu, že by se provokativně oblékala nebo chodila v noci, ale protože mu pomohla (jo najednou to pomoc hází do úplně jiného světla). Navíc s ním má dítě a jejich příběh začíná, když malý Jack slaví páté narozeniny. Ona je zavřená už sedm let a on si myslí, že pokoj je celý svět a venku je jen vesmír. Asi nejlepší nápad měli, když nechali příběh vyprávět právě Jacka, protože to příběh dostalo na úplně jinou úroveň. Joy chce zpět na svobodu, ale dokážou to? A když ano, jak moc to změní jejich život? Život Jacka, který kromě pokoje nezná vůbec nic. 
Pro mě to byl skvělý film a vy na něj určitě mrkněte taky. 



Beauty produkt

Od linek na oči si představuji, že budou naprosto černé, držet, jak beton a nebudou ani tušit, co to znamená obtisknutí. A tyhle to splňují. Dovoluji si Vám představit tyto krásky od Dermacolu. 



Místo, zážitek

Prvně jsem chtěla znovu vychvalovat do nebe náš Sister Day, ale o tom si už můžete přečíst TADY. Proto jsem se rozhodla zvolit jako den měsíce března něco úplně jiného a to úplně obyčejný den s kamarádkou. Byl to totiž naprosto famózní den, kdy jsem utratila neuvěřitelné peníze v DMku, jako vždy, když tam vejdu. Koupila jsem si sáčko, po kterém mé srdce prahlo už tak pět let, ale já si ho nebyla schopná vybrat. A nakonec jsme zapadly do kavárničky EisKafe Delikana v Uherském Hradišti. Mají tam nejdokonalejší zákusky na světě.
Nakonec jsme si šly zacvičit a v plánu byl filmový večer, který nevyšel a my skončily v hospodě. Jo, byl to hodně nabytý a skvělý den.



Hudba

Naprosto jasná. Má závislost na Zootropolisu trvá a závislost na téhle písničce spolu s ním.
 


Jídlo

Mým jídelním vítězem jsou rozhodně tyto chuťově naprosto dokonalé lívanečky. Recept najdete TADY. Zkuste a už nikdy nebudete chtít jinak, protože jsou opravdu DOKONALÉ.



Bloger/ Youtuber

No a vítězkou v mém srdci tento měsíc je jednoznačně dblog.cz. Domča je naprosto skvělou inspirací. Má dokonalý styl a její outfity mě baví, protože to nikdy není o tom, že by naflákala fotky a čau. Navíc není jen inspirací stylovou, ale i co se týče jídla a cvičení. Super Domi.

 

Co Váš březen?

Lena <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za komentáře :)