sobota 16. dubna 2016

Aňa Geislerová - P.S.

Jsme se sestrou v knihkupectví. Ona ví, že ten svět miluju. A ona miluje mě. Proto se rozhodne rezignovat a i přes zvláštní pohledy prodavaček se usadí s telefonem v křesle a nechává mě se ztratit mezi regály.

Potuluji se, usmívám se, hladím knihy a zamračeně se dívám na ceny. Mé srdce prahne po Alchymistovy i učebnici angličtiny. Nakonec se rozhodnu, že si žádnou knihu nevezmu a odcházíme na oběd, když v tom do mě naprosto praští. A já se zamiluji, i když ještě nevím do čeho.

Má naprosto obyčejný název - P.S. 


Obrázek z: Databazeknih.cz
Zapomenu na to, že bych neměla utrácet. Prostě ji popadnu a s nadšeností sobě vlastní ji odnáším. Chtěla jsem si ji nechat na později. Za dva dny byla přečtená - a to jen díky tomu, že mezitím má sestra slavila narozeniny.

Kniha je sestavená z fejetonů. Z příběhů života samotné Aňi. A já se přistihla, že se u některých příběhů pochechtávám - nahlas. Nenápadně utírám slzy. A někdy zjistím, že nepozoruji řádky, ale myslím na něco ve svém životě.

Obrázek z: knihcentrum.cz
Kniha se už po dvou stránkách stává mým dalším knižním miláčkem a v polovině si uvědomuji, že je dokonce na přední příčce spolu s mými největšími knižními miláčky.

Sotva ji dočítám a už ji toužím číst znovu. A taky to udělám. Ale chvíli počkám. Aspoň týden.

Doporučuji ji Vám celým svým srdcem. Je to krásná kniha.

Která kniha je na Vašich předních příčkách?

Lena <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za komentáře :)