pondělí 7. března 2016

ÚNOROVÉ NEJ

Zdravíčko :)

Rozhodla jsem se zkusit, další takovou měsíční sérii a moc mě baví se pak po měsíci takhle ohlédnout a zhodnotit, co bylo takové to TOP :) Třeba časem nějaké položky uberu, nebo naopak přidám. No ale nechme toho okecávání a jdeme na to. 

Kniha

Jako knihu měsíce jsem vybrala Mihotavé stíny od Patricie Briggs. Je to takový pohled do zákulisí její série o automechaničce Mercy, která je kožoměncem ve světě vlkodlaků. Je to série několika povídek o různých osobách, které se v knize vyskytují a mě to ohromně moc bavilo a úplně mám chuť si ji přečíst znova. Moc moc doporučuji, jako i všechny knihy od Patricie, je skvělá.



Film/seriál

Pro tento měsíc vyhrál seriál Orange Is The New Black. Znáte jej? Je z prostředí ženské věznice a je to dokonce příběh podle pravdy. Je plný dramatických a šílených scén a hlavní hrdinkou je Piper, která se dostala do vězení za pašování drog a popisuje svůj příběh.



Beauty produkt

Tohle bylo těžké. Jako první mě napadla tvářenka od SHE, ale nakonec mě na plné čáře přesvědčil antiperspirant od rexony. Po dlouhé době je to antiperspirant, který splňuje to, co by měl splňovat každý. Dlouhá vůně a minimální pocení.
Tleskám.



Místo/zážitek

Myslím, že tento měsíc byly zážitkem všechny plesy. Ať už ty, které stály za prd nebo ty, které byly na jedničku. Jsou to zážitky plné bolavých nohou, tance, vína, krásných šatů i namalovaných a upravených tváří. Tento týden mě čeká ples poslední a poté za rok na shledanou.

S princeznama na Mafia plese - nacházím se uprostřed :)


Hudba

A tato kategorie byla pro změnu jasná. Selena Gomez - Hands To Myself. S úžasným mužem v hlavní roli, už jen kvůli tomu klipu to stojí za to. ;)



Jídlo

V měsíci únoru jsem byla královnou ovesných kaší. Zpestřovali mi den několikrát týdně. Jednou s banánem, jindy se tam objevily jahody a někdy dokonce všichni společně s arašídovým máslem od Šufánku. A másličko je bez palmového oleje #TOCHCEŠ.



Bloger/youtuber

Blogerkou měsíce se stává: Sleepy Cat. Její blog mě právě teď totiž ohromně baví a je prostě jednička s krásnýma fotkama a ty nápady. Tleskám. Tleskám až mě ruce bolí. Určitě na ni mrkněte.

Lena <3

4 komentáře:

  1. Jéééé, to je milý! Skoro slza ukápla, moc děkuju! ♥
    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sleepy cat je super !
    http://loveofbratislava.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)