pátek 18. března 2016

SUPER-VÝBORNÉ OVESNÉ LÍVANEČKY

Zdravíčko :)

Pro dnešní ráno jsem měla původně v plánu kašovitou klasiku, ale nakonec mé rozhodnutí padlo na palačinky a rozhodně to nebyla chyba.



Byly to ty nejlepší palačinky, co jsem kdy jedla.

Nebe v puse.

Jednorožci a duha.

A protože jsem hodná a o skvělé věci by se měli lidi dělit. A o ty chutné a jednoduché obzvlášť. Tak se podělím o recept s Vámi. Protože Vás mám ráda, a abych nezapomněla, jak jsem je dělala, protože jsem zlehka improvizovala. 

Na lívanečkové těsto bude třeba:
30-40 g ovesných vloček - cca 2 velké lžíce (vločky nejlépe rozemleté)
1 vajíčko
1 lžíci tvarohu

Na ozdobení jsem použila
- tvaroh s medem
- arašídové máslo
- banán
Můžete, ale použít cokoli, co máte rádi - jogurt, marmeládu, nutelu, oříšky, lesní ovoce, čokoládu ..... 



Postup:
- Smícháte všechny ingredience na lívanečkové těsto. Na pánvi si rozpustíte máslo a lžící je nandáte na pánev - osmažíte z obou stran. 
- Poté už jen natřete čímkoli, co máte rádi.

Přeji dobrou chuť a krásný den :)

Lena <3


4 komentáře:

Moc Vám děkuji za komentáře :)