pondělí 14. března 2016

Sporty, co mě baví, .....

..... i když se často nemůžu donutit.

Zdravím Vás, sportujete?

Já se SNAŽÍM.

Snažím, je to správné slovo, protože jsem neustálý bojovník s váhou. Mám chvíle, kdy cvičím každý den a mám chvíle, kdy necvičím i dva týdny. (#byla jsem nemocná :D). Prošla jsem si dobou, kdy jsem skoro nejedla, i kdy jsem jedla jako malý válečník sumo - nebo tří členná rodina. 

No, ale o tom zase někdy jindy .... 

Dnes Vám řeknu, k jakým sportům si ta moje dušička našla cestu. 

1. TRX
Intenzivní. 
Duši vypouštějící masakr.
A já to miluji. 
Co miluji o něco méně je cena za lekci, která se pohybuje od 70 Kč výš. Proto využívám toho, že naše škola je skvělá a za 500 Kč za semestr můžeme navštěvovat spoustu lekcí. 

2. Yoga
Yogu by si měl zkusit každý. Prvně jsem ji občas zařadila jen podle videí na youtube, ale absolutně se to nedá srovnávat s lekcí "na živo". Nemám v plánu se yogy už nikdy vzdát, protože mě to baví, a protože chci. 


3. Posilovna/plavání
Obě mě neskutečně baví, a ani jedno nedělám tak často, jak bych chtěla. Na jednu stranu nemám času na rozdávání(ani penízků), ale na stranu druhou, bych se nad sebou měla zamyslet a místo čtyř dílů seriálu si dát jen dva a vyrazit plavat nebo posilovat.

4. Běh
No a o tomhle se až stydím napsat. Protože i přes to, že běh mě snad naplňuje ze všeho nejvíc (možná až na yogu), tak jsem nevyběhla už hodně dlouho (protože je zima, a tma, a málo času, a prší), ale opravdu to napravím, protože se na to těším (a protože jsem Vám to napsala :D) 


Co vy a sport? Jak často a co cvičíte? :)

Lena <3

14 komentářů:

  1. To máme spoločné. Ja milujem jógu a aj beh...

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně mě štve jak je teď všude blato a nedá se pořádně nikde běhat. TRX jsem nidky nepřišla na chuť :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nám přes noc i nasněžilo :D Takže dobrý :D

      Vymazat
  3. Já jsem strašně zlenivěla. Ale už bude teplo, takže se těším na brusle - na těch jsem přes léto závislá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenost je šílená, ale ten pocit potom :)

      Vymazat
  4. nice blog, I follow you :)
    Happy Monday!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluju posilování, a posilovnu k tomu ani nepotřebuji :) Jinak běh má pro mě taky své kouzlo, ale nejsem nějaký pravidelný běžec, spíš jednou za čas, na pročištění hlavy, když je hezké počasí - takže, ano, těším se na pořádné jaro! A stejně tak s bruslema!
    A joga je pro mě tak trochu oříšek..Cvičím ji ráda, je to něco úplně jiného, uvolňujícího, ale cítím, že do toho neumím dát vše. Dříve jsem chodila i na hodiny, ale neuměla jsem se soustředit myšlenkama tak, jak bylo potřeba.. Neustále jsem někde "lítala", nesoustředila se plně na to, jakou pozici dělám..A to je poměrně důležité..

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domácí posilování je super, jen se k němu občas nedokážu donutit, což se mi s lekcema nestává :)

      Vymazat
  6. Jojo, slovíčko SNAŽÍM moc dobře znám! :) TRX ani yogu jsem ještě nezkoušela, ale yoga mě moc láká, protože na ní slyším chválu na každém kroku a chtěla bych si o ní už konečně udělat obrázek sama, horší jsou ceny za lekci no. :( Jinak co se týče mého sportování snažím se běhat - v létě venku, v zimě chodím do posilovny (pokud zrovna nemarodím, pfff), občas si zacvičím nebo si jdu zaplavat! :) Ale když to tak vezmu, nic nedělám úplně pravidelně. Beru to podle momentální nálady, zdr. stavu a času! :)

    A s tím běháním tě beru za slovo! :D Já jdu běhat zítra, takže SPORTU ZDAR! :)

    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus :) Nooo tak to pokud mě bereš za slovo, tak musím vyrazit :D

      Vymazat
  7. TRX miluji =) mám na ně úžasnou trenérku, která pořád vymýšlí nejrůžnější tréninky! A na běh se šíleně těším, ale až bude teplo a sluníčko =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TRX je skvělý a neuvěřitelný zápřah :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)