sobota 19. března 2016

SISTER DAY IS THE BEST DAY

Je 13:00 a já se prohrabuji mou kosmetickou taštičkou. Po dlouhé době pořádáme se sestrou náš den - SISTER DAY. Tyto dny jsou nám čím dál vzácnější, protože je máme méně a méně, ale o to více si je užijeme.

Make-up - pudr - tvářenka - linka - rtěnka - řasenka a je HOTOVO.



Než se obléknu a nachystám kabelku, tak zjistíme, že klasicky nestíháme. JAKO VŽDY. 

Měla jsem řídit, ale doma nacházím jen boty na podpatku, takže se toho ujme sestra.
Konečně vyrážíme.



Cesta rychle utíká. V autě si pobrukujeme a povídáme. Já trošku zablbnu a vyfotím pár fotek - na památku (a na styl :D)



Dorážíme do ŠANTOVKY(Olomouc) a parkujeme na střeše - z dolní garáže neumíme vyjet, což zřejmě většina lidí, protože nahoře je to totálně napráskané, nakonec ale najdeme flíček pro naše pidi autíčko a spěcháme do kina.



Koupíme popcorn a pepsi #dietní. Sotva usedneme, tak se zhasnou světla a po pár reklamách začíná ta nejlepší pohádka, co jsem kdy viděla. Šly jsme na Zootropolis: Město zvířat.

Popcorn - šunka-sýr a karamelový <3

Myslím, že se smějeme nejvíc z celého sálu a jsem si taky jistá, že příliš dětí na tajňačku neutírá slzy dojetí. Jo, jsme citlivé duše.
Film hodnotím šesti hvězdičkama z pěti. A sondtrack filmu taky.
Jsem naprosto nadšená.



Procházíme obchody, a i když si zkoušíme asi triliardu věcí, domů si přivezeme jen dvě. (sestra dokonce jen jeden kousek)

Den zakončíme v mekáči, kde je snad plněji než na tom parkovišti. Nejspíš nový dům štěstí. Nad nějakým tím hambáčem a wrapem si pokecáme a nakonec se po nepříliš dlouhém přemýšlení rozhodneme, že je čas jet domů.



Za tmy. Spokojené. Nadšené. S plným břichem. Sobě opět trochu blíž.



Dík za super den Sis.

Pořádáte si se sourozencem podobný den? Vážíte si těchto dní? 

Lena <3

2 komentáře:

  1. To je hezký! Musel to bejt fajn den! :) Já mám staršího bráchu, takže tyhle věci moc nepraktikujeme, ale v létě si spolu jdeme občas zasportovat. :)
    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc fajn :) Luci lepší než nic!

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)