středa 2. března 2016

Proč neumím pít alkohol

Zdravíčko

O mojí krevní linii jsem slyšela už tolik historek, že by mě zajímalo, kde je pravda.

Ta nejpravděpodobnější říká, že jsme byli divocí kolotočáři a žili bohémským životem. Praraděda prý dokonce nějaký kolotoč vlastnil.

Každopádně, co pravda rozhodně je, že neumíme moc pít. Říkám o nás, že jsme sprinteři, rychlý začátek, rychlý konec. Ostatní ještě nezačali a my už můžeme jít domů.

Můj taťka mi říká, že to je proto, že máme indiánské předky a indiáni taky prý neumí pít. My jsme to jen zdědili.

Strejda google dokonce říká, že alkohol indiány zničil, protože jej neznali a neuměli konzumaci ovlivnit a zvládnout. Jo, trošku se vidím, ještě že mi nijak zvlášť nechutná, a jak jsem čím dál moudřejší, tak už to není ani zábava. (Nestárnu, moudřím - jen aby bylo jasno)

obrázek z: grovit.cz

Navíc jsem četla, že modré oči zvládají alkohol víc, než oči hnědé. A já mám velmi tmavě hnědé oči.

Jo, všechno je mi najednou jasný, když to je takhle černý na bílým. :D

Jako jedinou výhodu vidím, že moc neutratíte, protože Vás položí už čtyři panáky. Na druhou stranu, máte ostudu častěji než ostatní, protože odpadnete mezi prvníma.

Co vy a alkohol? Taky jste nejspíš měli za předky indiány?

Lena <3


8 komentářů:

  1. Já jsem zjistila, že v zimě si dám max. trochu svářáku a celkově jsem spíš takovej slavnostní "popíječ" :D. V létě to mám trochu jinak - grilovačky, akce a tak, to toho vypiju samozřejmě víc. Ale snažím se s mírou! (Bože, to zní jako bych byla alkoholik. :D)

    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj se, nezní :D A i kdyby, nejsem žádný moralista :D

      Vymazat
  2. Taky jsem teda asi indiánky s tmavě hnědýma očima :-D mě stačí dvě deci vína a už se motám :-D
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Po přečtení tohoto článku se mi vše tak nějak objasnilo. Vždycky jsem se divila, proč na mě působí alkohol o dost dříve a o dost silněji než na ostatní. Jestli je to barvou očí, pak se vše tak nějak vysvětluje :D

    http://xoxoclaire1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako výmluva je to dobrý, to rozhodně :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)