pátek 11. března 2016

Nestíhám nestačím + Aliance

Ahojte :)

Tento týden jsem myslela, že vyčerpáním padnu na čumák, nabrala jsem si více povinností, než jsem byla schopna zvládnou. Škola-práce-exkurze.  #Nofun
Upřímně ve čtvrtek už jsem byla příjemná asi jako struhadlo na zadek. Naštěstí příští týden bude klidný a já si odpočinu a načerpám novou energii. Půjdu si zacvičit a zaplavat - těším se moc.

Dnes už jen dopoledne škola a měla jsem volno - 3x hurá - přijela jsem domů z kolejí a šly jsme s mamkou a sestrou do kina na třetí část Divergence - Alianci.



Kino se mi líbilo moc, protože já tyhle filmy zkrátka můžu, i přesto, že jsem byla velmi překvapená, že je to opět rozdělené na dvě části.

Znáte to. Plno akce a nějaká ta romantika. Zachráníme ne jen město, ale celý svět.

Jedno velké klišé, co má každý rád a já nejsem vůbec výjimkou. Tris je skvělá hrdinka,  Čtyřka je fešák, kombinace vtipného zrádce velmi pobavila a antihrdina skrytý a přetvařující se je trefa do černého.

Film doporučuji a za zhlédnutí rozhodně stojí. Hodnotím to tak 3/5 hvězdiček, ale jsou to opravdu moc hezké a nefalšované tři hvězdy.

Co na Alianci říkáte vy? A na co se chystáte do kina?

Lena <3

4 komentáře:

Moc Vám děkuji za komentáře :)