pondělí 21. března 2016

Mějte krásný den

Přeji krásné dobré ráno a vůbec celý den.

Já sedím s velkou pravděpodobností ve vlaku a jedu směr Uherské Hradiště do školy. V břiše mě hřeje dokonalá rýžová kaše a v zrcátku si nenápadně prohlížím mé čerstvě ostříhané a promelírované vlasy.
Banán, kopa arašídového másla a datlový sirup <3
 Jsem z nich lehce nervózní, ale neuvěřitelně se mi líbí. 

Doufám, že i vy jste si dali něco dobrého na zub, protože to zlepší den minimálně o osmdesát procent.


A udělejte si něčím radost, protože není nic horšího než otrávení a smutní človíčkové. Já si nejspíš po dlouhé době dám kafe, mám na něj chuť a navíc cestování s kafem mi přijde šik a energie navíc nezní taky špatně.


Lena <3

8 komentářů:

  1. oh tá kaša vyzerá dokonalo, úplne si mi na ňu spravila chuť :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  2. cerstvo ostrihane vlasy to milujem :), a prave mlsam suseny ibistek moje oblubene :)
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla trošku nesvá, protože jsem pořád chtěla dlouhé :D

      Vymazat
  3. MŇAMKA škoda že nemam doma srpávne potraviny :( hned by som si spravila :)

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to :) Já mám ráda cestováni regio jetem, protože tam je kafe zadarmo a navíc ho maj i dobrý, takže to mi přijde jako dost dobrá kombinace :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)