neděle 27. března 2016

Fakty #2

Zdravíčko :)
Mám pro Vás další zajímavosti o mně, doufám, že si je užijete a napíšete mi do komentářů nějakou Vaši zajímavost.

1. Strašně nerada telefonuji. Stokrát odkládám i to, když se mám objednat k doktorce.

2. Mé další jméno je Prokrastinace. Vždy makám, až když mi hoří pod zadkem a mám poslední termín.

Obrázek z: neoluxor.cz
3. Strašně jsem nechtěla na vysokou. Taťka mi řekl, že se tam dostanu už jen proto, že to tolik nechci. Dostala jsem se.

4. Přeji si napsat knihu. Jednou. Bude to fantasy kniha (a bude skvělá).

5. Občas se snažím o děsně zdravé jídlo, kam nacpu polovinu ingrediencí, co nesnáším, a pak se divím, že bych to nenechala sníst ani nejhoršího nepřítele.

Obrazek z: kuchyne.dumazahrada.cz
6. Občas mě napadne geniální nápad, ale zapomenu ho, než si ho stihnu zapsat nebo uskutečnit.

7. Pravidelně chodím pozdě a neodepisuji na zprávy. Mí přátelé to nenávidí, ale pokud náhodou někdo neodepisuje mně nebo se zpozdí i jen o pět minut, tak jsem naštvaná. # Sobec

8. Usínám u filmů.

9. Minimálně 1x ročně mívám angínu.

10. Jsem šíleně náladová a mívám chvíle, kdy chci být sama a nechci, aby na mě někdo mluvil.

11. Strašně mě lákají recepty, kde se přidává arašídové máslo do receptů, ale představa toho plýtvání mi láme srdce.

Lena <3


9 komentářů:

  1. Jo prokrastinace by mohlo být i moje druhé jméno... nejsem nic schopná udělat s předstihem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zase ta výkonost, kdy ti zbývá jen několik hodin do odevzdání práce :D

      Vymazat
  2. Tiež chcem napísať knihu, ale ešte neviem o čom bude. :D A nerada telefonujem taktiež.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo taky si ještě nejsem 100% jistá :D a telefon, to je krize! :D

      Vymazat
  3. O tom telefonovaní to máme úplne rovnako ! Neznášam to :D preto sa tomu vyhýbam ako najviac viem a snažím sa komunikovať cez sms :D skvelý článok ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě. Už měsíc volám na oční - příští týden. Slibuju :D

      Vymazat
  4. S tou knihou to určite zrealizuj!!

    http://dreamermermaidgirl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)