středa 23. března 2016

Co dělat, když je vám na nic

.............. a nic se vám nechce a nechcete nikoho vidět ..... a tak no.

Každý má někdy den na prd, obzvláště my ženy, které jsme citlivé duše a sem tam jsme rozhozené, bolí nás záda, hlava, břicho, máme chuť na sladké a nemáme dobrou náladu. A děje se to všechno dohromady. 

Proto jsem se rozhodla, že sepíšu pár aktivit, jak na to, aby se to dalo přežít. (a přežilo to i Vaše okolí ;) ) 

1. Odpočinout si.
- Já si pustila dlouhé video na youtube, které si můžu pustit znovu, protože jsem asi do pěti minut usnula. A pomohlo mi to báječně. Probudila jsem se plná energie a měla rozhodně mnohem lepší náladu.

2. Pohyb.
- Nemusí to být žádné vzpírání ani cvičení stylu "vypustím duši", i když i to může pomoct. Ale myslím, že velmi vhodná je procházka na čerstvém vzduchu nebo yoga.

obrázek z: fler.cz
3. Horká sprcha nebo vana.
- Znáte lepší pocit, než když si lehnete do vany a jste samy se sebou? K tomu si vezmete oblíbenou knihu a jen tak vegetíte? Já teda ne. I když ta včerejší sprcha, která byla tak horká, že na zrcadle je pára snad ještě teď, byla skvělá.

4. Hudba.
- Relaxační, veselá, tvrdá, zkrátka taková jaká Vám udělá radost. Já jsem právě teď závislá na songu ze Zootropolisu, ze kterého jsem stále nadšená.



5. Film, seriál, kniha.
- Není co dodat. Zabalit se do peřin, pít horký čaj, kafe nebo kakao a ignorovat svět kolem.

6. Udělat si chvilku na zkrášlování.
- Nalakovat si nehty, na tvář si dát masku, pak krém, vyčistit ji. Nakrémovat si i tělo. Dát si masku na vlasy. Nohy nahoru a koukat třeba na ten film.

7. Čokoláda.
- Ta spraví všechno. Je lepší než ibalgin, paralen nebo ibuprofen. Je to taková "tabulka poslední záchrany" a vždycky pomůže.

Máte se skvěle? Co děláte vy, když je vám na nic?

Lena <3 

6 komentářů:

  1. Hezkej článek! :) Mně pomáhá většinou bejt sama, vzít si knihu a zalézt si do postele. A když je doma něco sladkýho, tak i na to přijde řada! :)

    PS: Z vlasů nebuď nervózní, moooc ti sluší! :)

    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo dělám to hodně podobně :) A moc děkuji. :)

      Vymazat
  2. Super články :) Musím povedať, že keď mi je nanič, najčastejšie si idem zacvičiť alebo si prečítam dobrú knihu :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Mě určitě pomáhá buďto horká koupel a nebo běhání. Cvičení obecně mi hodně pomáhá :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Horká koupel je nejlepší a s knížkou nemá konkurenci :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)