pondělí 29. února 2016

Radosti - ÚNOR

Zdravíčko :)

Únor nám dává své sbohem a já se probírám ze zimního spánku. Zima je pro mě únavná. Ale má i svá pozitiva a několikrát mi vykouzlila úsměv na rtech. 

Po dlouhé době jsem jela na koleje a místo tmy a stresu, kdy mám vystoupit, abych nepřejela zastávku, jsem dojela a slunce ještě pořád svítilo. Udělalo mi to obrovskou radost, protože jaro už se probouzí. Bude tepleji. Odhodíme mračící se tváře a neustále stěžování, že je moc velká zima, nebo že není pořádná zima. Nasadím sluneční brýle a budu se usmívat na celý svět, a především sama pro sebe.



Všimli jste si taky že je tepleji? Jsou to teprve náznaky. Ale jsou. A tyhle náznaky tepla si neuvěřitelně užívám.




Úspěšně a bez ztrát na životě jsem prodělala první kolo jaterní očisty a zhruba za týden absolvuji druhé kolo, tentokrát dokonce i s mojí sestrou. Mám ze sebe radost, protože tohle jsem chtěla udělat už asi rok. Pokud na sobě zaznamenám nějaké účinky a budu to považovat za dobrou věc, určitě vám napíšu jak na to a nějaké tipy.

Nejsem žádný počítačový kouzelník, a proto se mi povedlo dostat můj notebook do takového stavu, že už jen kňoural a já s ním. Proto padlo rozhodnutí a miminko šlo zpět do továrního nastavení. Není to už sice jak za mlada, ale zlepšení veliké. Radost na obou stranách. (Děkuji mé technicky zdatné kamarádce :-*)

Nevím, co se mnou poslední dobou bylo. Možná jsem si užívala své svobody na kolejích, nebo přátel a volného rozvrhu, ale knihy, má obrovská láska šla nějak stranou. Naštěstí se vše vrací do starých kolejí. Já hltám jednu knihu za druhou a zamilovávám se znova do svých starých hrdinů. Do vůně nových i starých knih. Dokonce i do těch v elektronické podobě.



A co člověku dělá radost pokaždé? JÍDLO! :) Mým favoritem byli kaše všech druhů a chutí a taky jeden cheesecake. Chtěli byste recept?

Pohanková
Krupicová <3



Pohanková při jaterní očistě - bez máslíčka i čokolády .. chybíte mi :D
Jako poslední radost. Hmotnou radost. Jsem si zvolila stíny od essence. Stíny nepoužívám často, ale na nějaké to zkrášlení pro speciální příležitost, nebo když je čas a nálada? Sem s nimi a jsou mnou tak milované, že je na sebe někdy napatlám, i když ten čas není a já pak musím sedět v první lavici. Špatné místo, když hodinu chcete proflákat, skvělé, když se chcete něco naučit.



Co Vám udělalo radost?

Lena <3

2 komentáře:

  1. Na očistu se také chystám a jsem zvědavá na účinek. A jak zvládnu nepít kávu? Nejvíc mi dělají radost knihy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo káva byla těžká a čokoláda :D Ale zase si říkám, že je to jen pár dní.
      Knihy jsou jedna obrovská radost, o tom žádná :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)