pondělí 1. února 2016

Palmový olej - kde není

Zdravíčko :)

Určitě jste všímaví a víte o tom, jak palmový olej ničí deštné pralesy, zabíjí se kvůli němu orangutani, cpe se skoro do všech potravin a už vůbec není zdravý. Já sama jsem článků o tomhle tématu přečetla fůru a rozhodla jsem se jej z jídelníčku odstranit. Protože přece jen se snažím být alespoň trošku kamarádka s přírodou, a takhle závažné ničení už není sranda.

Naštěstí mám kamarádku, a ta je podobně "divná" jako já (ale líp to tají :) ) a poslala mi odkaz na stránku v jakých potravinách tento levný olej není. Pokud Vás to zaujalo podobně jako mě, stránku naleznete ZDE a zjistíte, že přece jen je spousta potravin, kde není a neumřeme bez něj hlady. 

Obrázek z: prawda.cz

Buďme trošku více lidmi, alespoň já se o to pokusím. 

Lena <3

4 komentáře:

  1. Jsem rada že jsem narazila na tento článek, protože palmový olej nechci a je náročné studovat pořád v obchodě složení. Hrozně mě zklamal např Lindt že ho při svých cenách používá :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to ve spoustě věcí, a je škoda že i v těch drahých. Například sehnat nutelu je naprostá katastrofa, asi zkusím nějakou tu domácí, otázka je, jestli se to bude dát jíst :)

      Vymazat
  2. Je pravda, že od té doby, co se začalo o "kauze" palmového oleje mluvit, dala jsem si záležet a četla složení výrobků a nestačila jsem se divit! :( Jinak domácí nutelu zkus, myslím, že budeš mile překvapená! :) Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hrozné, ale zajímá se o to hodně lidí, teď je otázka jestli to za chvilku neutichne :) A nutelu zkusím :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)