neděle 14. února 2016

Když máš noční můry

Ahojte,

     Už jsem se dřív zmiňovala o tom, že jsem trpěla nočními můrami. Byly nepříjemné, děsivé a můj milovaný spánek byl v té době opravdu hodně ohrožen, ale zase kdybych je neměla, neuměla bych se přestat bát ani se svým strachům postavit. Moje noční můry se týkaly duchů, démonů, strašidel, a takových věcí. Pokud se Vám zdá o tom, že jste v práci a je to šílený, nejspíš by to chtělo přemýšlet, jestli by nestálo za to, tu práci(brigádu) opustit.

Nejdůležitější je se nebát. Pokud se začnete bát, je to to nejhorší, co můžete udělat, a pokud Vás strach dostane, tak už nezbývá moc možností. Zkuste ten sen ovládnout. Zkuste ho změnit tím, že si představujete něco jiného, a nebo se tomu musíte postavit (což je lepší a zároveň hrozně těžký), Přivolejte svého anděla. Nebudete na to samy a navíc vám to dodá odvahu. Pak TO zkrátka pošlete pryč. Řekněte, že se nebojíte, a že Vás neděsí a nemá tu co pohledávat. Ať jde zkrátka o dům dál. Já se pokouším, i o jejich "zničení" ve snu se mi to daří. Vidět to naživo, tak nevím nevím.

Odkaz, jak přivolat svého anděla: ZDE
Odkaz, jak se chránit: ZDE - zkuste od prvního lvlu, ani mě to nejde na "živo", ale ve snu s tím nemám žádný velký problém, proto je to účinné proti nočním můrám.

Další mojí účinnou pomůckou je panenka proti strachu a černý turmalín (skoryl)
Byly mojí pomůckou, když už jsem se opravdu bála.(Spím s nimi samozřejmě do teď)Nevím, který z nich je ten, co byl mojí záchranou, každopádně jejich kombinace je rozhodně účinná

Černý turmalín: Ochranný kámen, jenž odvádí negativní energii všeho druhu, vtahuje do sebe nepříznivé působení jiných lidí, jejich nenávist a zlobu, takže nás se příliš nedotýká, odstraňuje stres, navozuje pozitivitu, podporuje tvůrčí myšlení, deaktivuje patogenní zóny, ničí škodlivé záření přístrojů a počítačů. Posiluje imunitu, chrání před virovými onemocněními, potlačuje bolesti, posiluje nervový systém, chrání svaly a šlachy. 

Panenka proti strachu: Je talisman, který se dá nosit v peněžence, kapse, nebo se dá zavěsit na zrcátko v autě. Magické panenky strachu jsou vyrobeny z kousků bavlny a papíru, v pestrých guatemalských barvách. Každá malá panenka je jiná.


Paní, u které jsem byla, mi také doporučila, si do vany nasypat sůl a chvilku tam relaxovat a u toho myslet jak se očišťujete, poprosit andílka o pomoc nebo se osprchovat a u toho myslet, jak se očišťujete od všeho zlého. Andílek je zkrátka pomocník u všeho. :)

Také by mohlo pomoci očistit pokoj nebo celý byt od destrukcí. Návody naleznete v odkazech výš. Celkově stránky Alušky mi velice pomáhají. 

Lena <3

4 komentáře:

Moc Vám děkuji za komentáře :)