neděle 21. února 2016

Kde se berou ti zloduši?

     Sedím u okna a koukám, jak déšť dnes získal nadvládu nad vším a vzpomínám na včerejšek. Jak slunce svítilo a hřálo a na mém obličeji dělalo ty správné obrazce. Vzpomínám na svůj smích, ale i na to, jak jsem byla v šoku.

     Takový sluníčkový den si přímo říkal o procházku. Proto jsem vzala vodítko a tu naši nezbednici a vyrazila.

     Procházka krásně utíkala a psisko, i přes to, že není ještě teplo na koupání, chtěla zkusit vodu. Jí jsem to nevymluvila, a nechtěla si nechat vymluvit ani to, že já bych ráda zůstala suchá. Po každém otřepání, kdy voda skončila vždy na mě a po mých peprných slovech se na mě zadívala a jakoby říkala: "Co máš za problém? Osvěžení je fajn".

    Nedokázala jsem jí to vysvětlit a tak jsme zvedli krovky a vyrazili domů.

     A najednou jako by se mi otevřely oči. Stalo se to ve chvíli, kdy jsem šlápla na již pořádně starou pet flašku a chtěla jít dál. Po dvou krocích jsem za zastavila a uvědomila si, že ji přece nechci nechat válet se jen tak, uprostřed cesty.

     Vzala jsem ji sebou, vždyť přece, nic mi to neudělá a najednou vidím, že není jediná. A zde přichází ona otázka, kdo je tady nechává? Vždyť přece, touhle cestou jdou maximálně tři lidé denně. Vetšinou jen tak na procházku. Vyvenčit jejich psí společníky. Představa, jak to asi vypadá někde, kde je frekvence lidí mnohem větší, mě zděsila.

Obrázek z: ucebnice.enviregion.cz 
     Nakonec jsem domů a do pytle s plasty vyhodila tři kámošky a několik jich tam ještě nechala. Přece jen jsem u sebe neměla žádnou tašku ani ruce navíc. Psík chtěl totiž jednu mou ruku jen pro sebe. Ale příště si vezmu tašku a mrknu se na zoubek i zbytku. Slibuji.

     A i vy, pokud máte možnost, tak jí z té země zvedněte a vyhoďte, a vy zloduši, jednu prázdnou petku přece UNESETE, nebo ne?

Co na to říkáte vy? Snažíte se zemi taky nějak pomoct? Jak? Určitě mi dejte vědět, ať získám nějakou tu inspiraci.

Lena <3


7 komentářů:

  1. by som im ruky odrezala takýmto ľuďom vlastne zvieratám ktorý sa takto správajú k našej zemi !
    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych asi nic neřezala, ale nějak bych to řešila. Třeba košema a tak :)

      Vymazat
  2. Já to nechápu, v životě by mě nenapadlo vzít lahev nebo obal od něčeho a jen tak to vyhodit!!! Lidi by se měli nad sebou zamyslet, přeci jenom děláme tu BORDEL sami sobě. A co se týče uklízení odpadků po ostatních, nejsem v tom zrovna na 1*, ale slibuju, že se polepším! ;) Taková složená taška do kapsy by mi v tom mohla pomoci... :)

    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by mě to ani nenapadlo, ale některé evidentně jo :) Neboj taky v tom nejsem na 1 .. možná ani na 2 :D

      Vymazat
  3. Jak může někdo tohle udělat? Ti lidé jsou asi trochu mimo.. Jako by je mělo zabít, kdyby tu flašku měli vyhodit doma do plastů. Lily :)
    http://forteengirls-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pro ně nejspíš jednodušší, než vyhodit to doma :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)