pátek 19. února 2016

Jak jsem skočila do stromku

Zdravíčko :)

Dneska jsme jeli vlakem a vzpomínali na naše lumpárny, co jsme jako děti dělali, a že to často opravdu lumpárny byly. ;) 

Byl opravdu krásný letní den a nám se sestrou bylo něco okolo 6-8 let. Těžko říct. Ježdění na kolečkáčích je velký hit, i přesto že máme plastové kolečka a slyší nás celá vesnice sotva vyjedeme.

Od našeho domu vede lehký kopeček do ulice. Lehký je ovšem jen tehdy, pokud se na kolečkáčích zrovna neučíte a brzdy jsou tam jen na ozdobu. A i když je to lehce riskantní, z kopečku my moc
rády -  nemusíte se namáhat a jedete.


Najednou jedu a co neslyším: "AUTO, STŮJ!" Panika level expert a co teď? Koukám nalevo, napravo. Zkusím brzdit, což nemá žádný účinek.

"Co mám dělat?" křičím zpět.

Žádná odpověď.

Blížím se už k silnici a najednou nalevo túje. Moje velice inteligentní já napadla jediná možnost. Skočím do ní.

Přijíždí sestra a vyjukaně na mě kouká. "Jsi celá?" a já jen se smíchem odpovídám "To je skvělý, tohle musíš zkusit."

Program po zbytek dne je jasný. Rozjet to z kopce a v plné rychlosti to nabořit do túje. Vzpomínka na celý život.


A navíc jsme přežili všichni. Já, sestra, kolečkáče, auto a i ta túje. I když my i túje jsme si nějaké ty šrámy odnesly. To zas jo.

Jakou vy máte vtipnou historku z dětství?

Lena <3

6 komentářů:

  1. Tak to som sa dobre zasmiala ! :D Ja mám takých podobných príhod dosť :D :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. :D milé

    http://miskaholla.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Teda vy jste měly věci se ségrou. :D :D Když si vás představim... :D Mně se stala trošku jiná věc a to nebylo rozhodně tak zábavný (teda pouze z mýho pohledu) - jela jsem jako malá na kole (pořádně jsem to rozjela z našeho kopečku v ulici), upadla mi šlapka, sjela mi noha,upadla mi pantofle, projela jsem velkou louží, takže nohu jsem měla do půlky lejtka ohozenou hnusnou vodou a narazila jsem v plný rychlosti do kontejneru. :D Moc hezkej zážitek, ale přežila jsem to! :D

    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci dekuju a ty jsi mě teď taky moc pobavila, i když v tu chvíli to tak asi nebylo :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)