úterý 9. února 2016

15 faktů o mně

Zdravíčko,

     Jelikož a protože jsem tu na blogu neudělala žádné oficiální uvítání a hned se vrhla na věc, tak Vás tu dodatečně vítám. Takové ty faktové věci miluji a hrozně ráda si je čtu u ostatních, proto mé rozhodnutí vedlo k tomu, Vás se mnou seznámit touto formou.

1. Jsem velkým milovníkem těstovin a pizzy. 




2. Knižní sérii o Anitě Blake jsem si zamilovala natolik, že jsem si pořídila černé boty značky nike, jako má hlavní hrdinka, co kdybych se náhodou dostala do situace, kdy se budu brodit po kotníky v krvi, že jo.
Obrázek z: anitablakebooks.cz
3. Nesnáším, když někdo mluví sprostě, ale sama mám občas slovník, že by se za něj nestyděl ten nejhorší dlaždič. Dvojí metr, znáte to.

4. Miluji Alenku v říši divů, Harryho Pottera a Malého prince. V knižní i filmové podobě.

5. Mojí oblíbenou kytkou je slunečnice.

6. Už od základní školy bojuji s váhou. Někdy úspěšně .... někdy ne.

7. Věřím ve všechny nadpřirozené bytosti. Všechny.

8. Bojím se tmy a výšek.

9. Měla jsem tak strašné noční můry, že jsem se bála spát. Teď mám pod polštářem panenku proti strachu a kámen. Funguje to.

10. Padám. Často. Většinou při tanci, takže si každý myslí, že jsem na šutr, i když jsem zkrátka nešika. Někdy .... 

11. Jsem ve znamení lva.

12. Moje oblíbená barva je modrá. 

13. Toužím po tetování, ale zatím můj strach z jehel je větší než touha po něm.

14. Strašně ráda chodím do kina a snad ještě víc miluji ten jejich popcorn.

15. Miluji kočky a lvy. 

To je z mých faktů všechno. Doufám, že Vás to pobavilo a pokud jste nějaké podobné fakty dělali i vy, tak mi je hodně do komentáře, moc ráda si počtu.

Lena <3

15 komentářů:

  1. já se taky bála tmy, ale mrtě let...:D :x
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se bojím pořád, dokud jsem ale v bezpečí postele, tak se to dá překonat :D

      Vymazat
  2. Po tetování také moc toužím, ale s jehlami jsem na tom stejně jako ty.. zatím převládá strach, ale doufám, že už tenhle rok ho překonám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to chci překonat, dokonce už mám i vybráno .. ale ten strach :D

      Vymazat
  3. Anitu Blake milujeeeem! :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anita je nejdokonalejší hrdinka na světě :) Takže mě těší, že se líbí i tobě

      Vymazat
  4. V něčem se přeci jen shodneme: jsem milovník koček a Harry Pottera! A občas mám pocit, že se do kina těším snad jen kvůli popcornu (obzvlášť příchuť šunka-sýr u mě vede)! ♥
    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šunka-sýr a ještě karamel ... <3 A koťátka a Harry .. není se o čem bavit :)

      Vymazat
  5. milujem vsetko star wars, na anite blake som trenovala kreslenie comics stylu a kamienky su super ale pozor niektore podporuju velmi zive sny
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéjda, star wars jsem vůbec neviděla, ale stále si opakuju, že bych to měla rozhodně napravit. Anita je naprosto bezkonkurenční. Děkuju za varování o kamínkách :)

      Vymazat
  6. Bod č.1 a bod č.8! Naprosto a totálně souhlasím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak pizza a těstoviny? Tam není co řešit :D No u té tmy nevyšiluji jak dřív, ale výšky? I metr je vysoko :D

      Vymazat
  7. Taktiež milujem Harryho Pottera, pizzu, cestoviny a najviac pobavil hneď druhý fakt! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za moc milý komentář :) No moje boty proti krvi ... Anita je skvělá a boty si nechám, nikdy nevíš ... a až je náhodou zničím, tak si pořídím nové :D :D

      Vymazat
  8. Alenka v řísi divů je boží! jak kniha tak film (samozřejmě mysím ten od Tima Burtona). A neboj, problémy s váhou jsem měla taky :) Během několika měsíců jsem přibrala 10 kg, ale teď už je to v klidu... chce to motivaci, žádně hladovky a cvičení :) Za nějakou dobu chci publikovat o cvičení na mém blogu, tak se pak můžeš mrknout :) PS: pizzu bych si dala taky :D

    nisalifestylen.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)