čtvrtek 11. února 2016

10 věcí, co bych vzkázala svému mladšímu já

Ahoj Leni,

     Vím, že ještě nerozumíš všemu, co ti teď napíšu, ale čti prosím pozorně, protože díky tomu budeš mnohem šťastnější. A navíc čteš přece ráda.

   1.  Nedělej si hlavu ze všeho, co ti řeknou na základní škole. Děti jsou kruté a přejí si hlavně, aby nebyli na tvém místě. Vypadáš zcela normálně, takže se nepouštěj do žádných krutých diet, stejně to nevyjde, jak si přeješ, naopak se naprosto zamotáš a bude trvat dalších 5-6 let, než se z toho kruhu dostaneš.

   2.  Nehádej se s mamkou o tom, že nechceš na vysokou školu, protože ta vysoká, na kterou nakonec stejně půjdeš, je skvělá a ty tam zažiješ skvělé časy a dá ti neuvěřitelně mnoho. A když už jsme u toho hádání, nebuď ani nepříjemná a zbytečně naštvaná. Všechno to stojí za starou bačkoru.
   Až budeš mít možnost na vysoké opsat matiku - udělej to, ušetříš si tím další půlrok trápení.

   3.  Na narozeninách svého kámoše si nemysli, že vodka s džusem je taková šťáva, protože to skončí tak, že skončíš velmi brzo. Celkově pij méně, většinou ti to moc nesedne.

   4. Nehecuj se do žádných alkoholových soutěží jako "přepiju pražáka" "kolik ty tolik já" "tři rumy naráz". Máš 160 centimetrů, nedáš to. Zkrátka nepřepiješ lidi, co mají o metr víc jak ty.
Obrázek z: pixie5.deviantart.com


   5. Nevyhrožuj tím, že odejdeš z domu a sbalíš si jen polštářek. Nevezmou tě vůbec vážně a navíc, kdo by ti udělal svačinu do školy??

   6.  Když ti někdo řekne, že jsi vtipná, tak si to užívej a zůstaň přirozená. Protože jakmile začneš přehrávat, bude to trapný.

   7.  Při schovce nedávej kšiltovku nenápadně někam jinam než jsi ty, protože to sice bude fungovat, ale kšiltovku ztratíš a bude z toho průšvih.

   8.  Až tě napadne odmontovat s bratrancem všechny kliky, jako že se k vám nikdo nedostane, tak dostaneš nadáno s tím, že nikdo jinej tak hloupý nápady nemá (náhodou to byl geniální nápad)

Obrázek z: schody-zabradli-jelinek.cz

    9. Nepouštěj se do super diety s Mačingovou, protože i to málo zeleniny, co ještě jíš, jíst přestaneš.

   10. Nebarvi si vlasy na červeno, všechno bude červený a kočku to z tebe neudělá.

Tak tohle je všechno, co mě napadlo k tomu, co by moje mladší já mělo vědět. I když teď mě napadají ještě další věci, ale to necháme zas na někdy jindy.

Zkoušeli jste taky tenhle TAG? Pokud ho máte na blogu, klidně mi hoďte odkaz dolů, ráda se mrknu.

Lena <3



11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Moc děkuji, pobavit bylo účelem. Přece jen v čase se už nevrátím, abych to nedělala. Možná to pak dám svojí dceři, ať se poučí aspoň ona :D

      Vymazat
  2. Boží. Zvlášť to s těma klikama. Kolik že ti bylo :-D?

    OdpovědětVymazat
  3. Řekla bych tak kolem 7-9 let,ale že to byl moc dobrej nápad si myslím pořád 😀

    OdpovědětVymazat
  4. :D Jak já tenhle TAG miluju :D Hlavně čtyřkou a osmičkou jsi mě nesmírně pobavila :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. To je supr! Některý mě fakt pobavily... :D třeba vodka s džusem - to jsem měla stejný. A nebo ty kliky, ty by mě asi nikdy nenapadly! :D
    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já měla celkově extra nápady :D

      Vymazat
  6. To je skvelý článok, pobavila som sa. :D s tým alkoholom by som si to najradšej napísala svojmu mladšiemu ja takisto, také trapasy čo mám ja, by nechcel zažiť nikto. :D

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já myslím, že každý měl své alkohol story :D Já bych mohla udělat celý článek jen z alkoholových zážitků :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)