neděle 31. ledna 2016

Radosti - LEDEN

Zdravíčko :)

     Leden není zrovna měsíc, u kterého bych juchala štěstím. Je po vánocích a zkouškové v plném proudu, ale já jsem tvor optimistický (pokud nestojím před dveřmi, kde probíhá zkouška) a našla jsem i na lednu trošku toho štěstíčka. Tak se na to společně mrkneme a vy mi určitě dejte vědět, co Vás potěšilo v lednu, inspirace totiž není nikdy dost.

Procházky ve sněhu
     Sníh dává toulkám úplně nový rozměr, protože můžeme jít po poli, po cestě zahrát koulovačku nebo dojít k rybníku a narazit si zadek na ledu. Všechny cestu jsou nám otevřeny, dokonce i ty po vodě.

Válení se v posteli a koukání na filmy 
     Venku je ošklivo a tma brzo. Ale v posteli nebo v teple pod dekou na gauči je krásně. A pokud Vám hraje hezký film a ruce si zahříváte čajem nebo horkým kakaem .... no najednou to tak špatně nezní. Doporučuji například Malého Prince - recenze ZDE


Ukončení zimního semestru - úspěšně
     Tohle je jedna z těch větších radostí, protože mě to stálo spoustu nervů a rozhozeného zažívání. Jedla jsem jako čuňátko, a jediné štěstí, že mi bylo před každou zkouškou tak zle, že jsem ani nepřibrala. Ale už to můžu zfouknout ze stolu a zase si tři měsíce užívat, než to přijde nanovo.



Smoothie
Jelikož a protože se nyní pokouším o první kolo jaterní očisty (vesmíre dej ať to přežiju) a nemůžu skoro nic, tak smoothie je taková "krabička poslední záchrany" .... i když mi opravdu chybí rohlík ... a mléčné výrobky. 


Domov
     Upřímně jsem tento měsíc měla pokaždé radost, když jsem jela z kolejí domů. Jelikož jsem zde byla jen na zkouškách nebo na brigádě. A ani jedno místo mi nedělá radost .... vlastně mě obojí dost stresuje. Takže pokaždé, jen jsem nasedla na vlak směr Olomouc, ze mě spadl jeden velký balvan.

Lena <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za komentáře :)