sobota 2. ledna 2016

Předsevzetí roku 2016

Ahoj všichni :)

     Doufám, že jste do nového roku vykročili pravou nohou a máte spoustu plánů, co chcete tento rok zažít. Já toho chci zažít spoustu, ale mám sedm bodů, které si přeji dokázat. Dávat si nějaké těžké předsevzetí je na prd, proto jsem si dala takové, které lze zvládnout, ale bude to i tak chtít mou píli a možná i odvahu.

Mé předsevzetí pro rok 2016:


1. Dosáhnout hranice 60 kilo
    - Tohle je běh na dlouhou trať, ale když se chce, všechno jde. Určitě Vám budu psát, jak to zvládám, co pro to dělám a tak.

2. Dokončit druhý ročník vysoké
    - Tady je to hodně o štěstí a o mém učení, které mě nebaví. Proto si to dávám do předsevzetí - třeba mě to nakopne.

3. Napsat na blog alespoň 100 článků
 
4. Pokračovat ve vytváření vzpomínkové knihy
    - V roce 2015 jsem si vytvářela vzpomínkovou knihu plnou fotek a různých popisků a rozhodně s tím nechci přestávat

5. Naučit se mít ráda sama sebe
    - Mít rád sám sebe, to by měla být samozřejmost a není. Musím na tom zapracovat a snad to dopadne jak má.

6. Začít a úspěšně dokončit jaterní očistu
    - Na jaterní očistu se chystám už alespoň půl roku a stále se k tomu nemůžu dokopat. Není to totiž jen tak, člověk se na to musí připravit a hlavně to není jednorázová záležitost, ale i tak to tento rok už rozhodně musím zvládnout.

7. Uběhnout 7 kilometrů
    - V loňském roce byla moje špička 5 kilometrů, ale jelikož jsem opět vyšla ze cviku, protože jsem zkoušela i jiné cvičení, bude mě to stát opět dost sil.

Máte vy nějaké předsevzetí? Dáváte si vůbec nějaké? Určitě mi dejte vědět.

Lena <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za komentáře :)