úterý 5. ledna 2016

Mých 5 oblíbených youtuberů

Ahoj všichni

     Myslím, že youtube videa v dnešní době miluje spousta z nás a já nejsem výjimkou. A svých 5 nejoblíbenějších Vám dnes představím. 

1. Shopaholic Nicol (CZ)
     Tuhle slečnu já zkrátka zbožňuju, myslím, že jsem viděla každé její video a u několika z nich jsem brečela smíchy. Je vtipná, optimistická a i v momentech vyčerpání mi zlepší náladu. A až jednou neodolám, tak si pořídím její třičko "Dneska jsem na rajdu" ....


2. Zoella (EN)
     Zoe je jedna z mála lidí, které sleduji a nemluví česky, přesto se u jejích videí neskutečně bavím a její vlogy, kdy třeba půl hodinky koukám na to, co dneska dělá jsou nejlepší. A navíc u toho člověk procvičí angličtinu, a to každý chceme, že jo. A navíc je děsně krásná, a to chceme všichni taky, že jo. 

3. Flabgee (CZ)
     A Flabgee? To je zkrátka Flabgee ... je svá, neotřelá a nevidíte takovou jako je ona často. Nikdy nezapomenu, jak jsem viděla její první video s Shopaholic Nicol a říkala si: "A tohle je jako co?" No ani ve snu bych si nepředstavila, že nakonec budu koukat na její videa, i kdyby byly o tom, jak vaří špagety.        

4. Hoggy (CZ)
     Myslím, že ze všech mých oblíbenců je právě on mým nejstarším členem v mém srdci. Je neuvěřitelně vtipný a jeho Prasečí otázky jsou TOP. Navíc své videa zlepšuje naprosto jedinečnými efekty.

5. A Cup of Style (CZ)
     Holky jsou neuvěřitelné. Nejen, že zvládají školu, ale také zvládají skvělá videa. Mezitím, co dříve jsem si nepouštěla každé jejich video, tak nyní tomu tak je. Holky se podle mého neuvěřitelně zlepšily a opravdu mě baví. A video, které bylo naprosto odzbrojující a nejvíce rozkošné najdete tady -KLIK-

Koho zbožňujete vy?

Lena <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za komentáře :)