úterý 26. ledna 2016

Když nemůžeš spát

Ahojte,

     Určitě se Vám někdy stalo, že jste nemohli usnout, a přitom jste tak chtěli. Já měla období, kdy jsem nemohla usnout skoro každý den, a když už, tak jsem měla jednu noční můru za druhou. Naštěstí jsem to zvládla vyřešit, a pár nápadů jak usnout, Vám dám (jak na noční můry Vám poradím třeba příště :)).

     Nenuťte se do spánku zbytečně. Tělo je dokonalé a samo si o spánek řekne. Vy se můžete leda maximálně zklidnit.

     Většinou k uspávání používám sledování youtube. Například takové to spotřebováno, haul, zkrátka, co mě moc nebaví a nemám na to náladu a má to alespoň 15 minut. Zavřete oči, ztište si hlasitost a za chvilku jste v říši snů.

    Pokud tohle náhodou nezabere, začnu si vizualizovat. Zkrátka si představovat. Vědomě snít. Často v této chvíli volám svého strážného anděla, je to sice smutné ... ale většinou mu uprostřed našeho rozhovoru usnu.

Obrázek z - savita.com


A co může být můj stoprocentní tip, tak tím je meditace. Měla jsem období, kdy jsem se o ni pokoušela - neúspěšně, protože jsem vždycky usnula. Pokaždé.

Tohle jsou moje uspávací triky, jaké jsou ty Vaše?


Lena <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za komentáře :)