středa 27. ledna 2016

Jakým zázrakem jsem přežila zkouškové

Zdravíčko :)

     Zkouškové je období nepříjemné, stresové, omezující a zkrátka na prd. Myslím, že je to cena za to, že po zbytek semestru jsme celkem v pohodě a nejsme ničím příliš zaměstnaní.(alespoň na naší škole)

      Nevím, jak Vy, ale já byla skoro stejně nervozní, ať už jsem se naučila nebo to nechala náhodě. Takže nervozita ten den, tu nezměníte. ale dá se změnit ten necelý týden, co máte snahu, něco do té hlavinky dostat.

     Jednou z nejdůležitějších věcí je dobrá snídaně (a jídlo celkově). Ať už čerstvý rohlík s máslem, ovesná kaše nebo vajíčka. Snídaně je skvělá, jediná věc, co mě po probuzení nenaštve a s hrnkem mého oblíbeného čaje se mi ten den i začíná líbit. A umyjte po sobě nádobí, když už prokrastinovat - tak užitečně.
     Další opravdu důležitou věcí jsou přestávky. Ať už minutové, kdy jen projdete dům nebo hodinové, kdy bloudíte se psem sněhěm, a jste fakt spokojení. A když už jsme u těch přestávek, určitě jste neviděli spoustu filmů, a ty jsou na přestávky dokonalý. Jen nesmíte pouštět jeden za druhým a na učení zapomenout. (že Lenko!)
     A co mě vždycky utěšilo, byli přátelé, kteří měli stejný termín a ještě se taky nezačali učit. Dokonce to ještě neměli ani vytisknuté. A to já jsem měla, vytisknuté materiály jsou základ, i kdyby jste je přečetli jen jednou!
No a máme na to přece tři pokusy. Pokud to na poprvé nevyjde zázrakem, vždycky můžete jít po druhé, už opravdu naučení.


No a pokud se chcete opravdu naučit. Nejlepší rada je vypnout internet a telefon odložit velmi daleko. To je první krok k úspěchu.  :)

Co vy a stresové situace, máte nějaké tipy?

Lena <3

1 komentář:

  1. Já už mám zkouškové naštěstí za sebou, ale letos to byla makačka :(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)