úterý 26. ledna 2016

Jak si udržuji blond barvu

Zdravíčko,

     Moje přírodní barva není ani ryba, ani rak. V zimě bruneta, v létě blondýna. Já se však v tmavých vlasech necítím dobře, proto té mojí blond pomáhám.



Melíry

     První melír jsem měla snad už ve dvanácti letech, a i když jsem od té doby na hlavě měla kdejakou barvu, stejně jsem se k nim vrátila.
Na melíry chodím cca každé čtyři měsíce, protože to není nejlevnější záležitost a takové ty domácí melíry? Katastrofa. Holky, nedělejte si melíry doma.

Balea Professional More Blond sprej

    Tento sprej je určitě už můj třetí a bez něj bych upřímně nedala ani ránu. Je to skvělý bojovník s odrosty. Po dvou aplikacích jde vidět krásný výsledek a vždy se tiše usmívám, když mi někdo řekne, že mám krásně obarvenou hlavu a přitom je melír starý tři měsíce. Není to však nic přírodního, ale nepoužívám to každý den, ale asi 1x měsíčně.
Použití: Po umytí hlavy si vlasy trošku usuším, nastříkám sprejem, rozčešu a ještě jednou nastříkám sprejem. Poté vezmu fén a pořádně je vysuším.
Cenově je též skvělý, stojí okolo 70-80 Kč.
K dostání je v každé prodejně DM.


Schauma - Silver reflex šampón

     Pomáhá stahovat žluté až narezlé tóny z vlasů. Je určen pro vlasy blonďaté, melírované nebo barvené. Jeho účinky jsou úžasné. Nevysušuje, krásně pění a vlasy vydrží hezké mnohem déle.
Používám ho zhruba 1x až 2x za dva týdny.
Cenově Vás nezrujnuje, stojí jako klasické šampóny 59,90,-
K dostání je úplně všude. (Teta, DM, Rossmann..)



Co děláte pro Vaši barvu Vy?

Lena <3

1 komentář:

  1. Já si hlavu párkrát barvila pouze velmi tmavým šamponem. Ten ale chytil tak dobře, že se nesmyl tak, jak původně měl, a tak mi barva zůstala - s postupným dobarvováním - dodnes. :D

    http://xoxoclaire1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)