čtvrtek 14. ledna 2016

Jak se pomalu, ale jistě stávám vegetariánem

Zdravíčko :)

     Mé vegetariánství není vůbec jednorázové, ale spíše postupně se vytvářející. Vždycky jsem jedla pouze kuřecí a 100% libové vepřové. Pak se stalo, že se mi z vepřového začal zvedat žaludek - a tak jsem ho už více nedala do pusy. Kuřecí však bylo v bezpečí až do tohoto týdne. Měla jsem pečené kuře, které jsem vždycky měla ráda, ale nyní se mi zvedal žaludek a nedokázala jsem to pozřít.
     A co vlastně budu dělat? Doma jíme maso poměrně často, takže když jsem poprvé řekla, že maso přestávám být schopná jíst, koukali na mě jako na blázna. Naštěstí jsem poměrně často na koleji a doma se mi hodně přizpůsobují (I když až zjistí, že nemůžu už ani kuřecí .. ). Našla jsem však lásku k TOFU a naše láska je vášnivá a častá. Takže zkrátka na koleji to na maso nevidím a doma? Uvidíme. 
     Kuřecí řízek je ale moje láska, jakmile mi přestane chutnat i on, bude ze mě stoprocentní vegetarián. Což by znamenalo si zjistit, co to pro mě vlastně znamená. Jestli mi budou chybět nějaké vitamíny, a jak se obrním proti hloupým nařčením, že lidi jíst maso musí. 
     Myslím, že jsem si to vyvolala sama. Jak se říká, vše se děje v mozku a srdci. Stačilo nějaké to video, kde jsem viděla, jak taková zvířata žijí. A pak mě napadlo, jestli tohle chci podporovat? Nechci. Občas mě napadne, že lidé jsou neuvěřitelně kruté stvoření, když tohle dovolí. I já jsem kruté stvoření, vždyť ještě pořád miluju řízek a nikomu nevykládám - musíš se stát vegetariánem. A nikoho k tomu ani nutit nebudu, všichni máme svobodnou volbu, ale budu chtít abych tu volbu měla taky, a má volba zní, že být vegetariánem je ta správná cesta, i kdyby to nebylo na 100%, protože to je mé rozhodnutí též. 

Jste vegetariáni? Jaký na to máte názor?



Vegetariánská pyramida

Lena <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za komentáře :)